Často kladené otázky

  1. Kde vás môžem kontaktovať kvôli výrobku na mieru, zákazke, reklamácií atp.?

    Stačí nám napísať mail na info@tithana.sk alebo zavolať na +421 940 198 239 a Jakub vám rád na všetky vaše otázky odpovie.
     
  2. Čo znamená že nemáte výrobky na sklade?

    Keďže sme malá dielňa s handmade výrobkami, väčšinu výrobkov vyrábame na objednávku. Ak už máme niečo na sklade, odošleme vám to do 3 pracovných dní. Ak to na sklade nemáme tak vám to do 7 pracovných dní vyrobíme a odošleme. Keby nastal akýkoľvek problém alebo zdržanie, hneď vás o tom budeme informovať.

  3. Vyzerajú výrobky presne ako na fotografii?

    Všetkých našich tithanov sa snažíme nafotiť najlepšie ako vieme. Avšak koža je materiál prírodný a nie vždy tá istá koža v novej dodávke vyzerá rovnako. Taktiež, hlavne v peňaženkách a vo vnútorných komponentoch v taškách, využívame upcyklovanú kožu zo secondhandov a preto je každý kus unikát a farebné odtiene sa rôznia.


  4. Sú vaše výrobky naozaj z pravej kože?

    Áno, všetci naši tithani sú výlučne z pravej kože. Používame kožu od slovenského dodávateľa ktorá je prevažne z Čiech, Slovenska a Talianska. Taktiež sa snažíme čím ďalej tým viac využívať upcyklovanú kožu. Kožu máme zo starých secondhand vecí, ktorú poctivo očistíme a ošetríme aby vyzerala a kvalitovo bola ako nová, a z automotive odpadu. To všetko robíme v malej dielni v Žiline.


  5. Môžem si vaše výrobky pozrieť na živo, prípadne si prísť po objednávku osobne?

    Pri dokončovaní vašej objednávky si môžete zvoliť osobný odber priamo v našej dielni (Na stanicu 26/A, (Cez Kamennú), 01009, ŽILINA) s platbou vopred alebo iba v hotovosti.

    Potom si môžete pozrieť naše výrobk na živo v obchodíkoch v Bratislave, Martine, Žiline, Námestove, Uherskom Hradišti.


  6. Dostanem k objednávke aj faktúru?

    Áno, ku každej objednávke vám náš systém vystaví faktúru, ktorú si následne nájdete v maili alebo užívateľskom rozhraní našeho eshopu od Sashe.

     
  7. Ako postupovať, ak vám chcem výrobok vrátiť?

    Ak sa vám bohužiaľ náš výrobok nebude páčiť alebo ste netrafili darček, stačí nás kontaktovať emailom: info@tithana.sk a následne nám nepoškodený výrobok zaslať a peniaze vám vrátime. Budeme sa snažiť mu nájsť nového pána.


  8. Aké máte možnosti platby a dopravy?

    Platiť môžete online kartou cez platobnú bránu, prevodom na účet alebo dobierkou. Využívame dopravné služby kuriérskej služby DPD a Packeta. Taktiež si môžete vašu objednávku vyzdvihnúť priamo v našej dielni v Žiline.


     



Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadom objednávky, produktov alebo spolupráce, nebojte sa nás a píšte-volajte!

Zostať v kontakte